切換到寬版
  • 3986閱讀
  • 43回覆

[教學]LFO故事研究 [複製連結]

上一主題 下一主題
離線a10fc98
 
發帖
469
icash
641
威望
161
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2010-02-22
分數定難度 T,o OE  
+LMK~?  
Ver1.0始祖力量篇(適合LV:67LV) ,eUv`r}`  
:&Yx]yr  
學校(STAGE1) }r0Y[!  
1分 yqM!=z  
有多個版本: ^Ah8lH>U  
迪雲版 h&e RNcp  
星奇版 vyppZ5%6  
米兒版 [: [{R  
小舟版 ^ecf_mE  
悟地版 #0p!N:  
馬龍版 0@ sXSa  
歷奇版 eK>pM}C'q  
域多版 <[~J>%d9  
?朧版 wAQ8wIZ|G  
一般版 )xTU>` >  
4:MH`LA ]  
LQ.S}  
體育館(STAGE2) ]tI OM9  
3分 L1!'XSzX  
有多個版本:  ctaOX4pS  
迪雲版 3Y~+6Kne7  
星奇版 &f"Elf.W >  
米兒版 [0V&&Chv  
小舟版 MyPk1eTf3  
悟地版 i*!*E46(tf  
馬龍版 3P]I>Yk/  
歷奇版 Req(\Yj i  
域多版 . )Mqf{o[  
?朧版 fx"0,  
一般版 $? 2]`d*F_  
分釋:主角五人比較長/難打,尤其悟地版! ;y;",[  
`2F=F0/$  
大嶼山(STAGE3) V[0 o  
6分 5YnHJO  
有多個版本: IusVb9z'o  
五人版 /S3Km  
青狗四人版 pTd'3^  
一般版 L9' dTJ-eI  
2{pasO[_  
冰火皇后島(STAGE4) V (r6!:v)  
10分 ;Ink H,O,M  
有多個版本: p:x>/PQ#  
星奇,米兒版   ` VWa6aBy  
迪雲版 TKA& .of  
小舟版   _xaw' oK  
悟地版 {,n3  
一般版 u4Q8Qg&  
分釋:冰火皇后島基本上唔難,但長。有時lag左又.......... +^jFJE=  
+9 4% Z  
wG<"8hV  
U;([}x   
Ver2.0勇者誕生篇(適合LV:80LV) ~/n%s{&2  
*V45#?  
初考元鬥篇(STAGE5) H"vpuJ=14  
5分 6;rdwv  
有多個版本: p~a<CjR9  
星奇版 j^bS/.&O  
米兒版 {Dr+46`  
小舟版 > <]LV4 2s  
馬龍版 V z cxT  
歷奇版 D!FK'= 1  
域多版 +<9pZDaf)  
?朧版 M9?\J D0  
一般版 `]7a]\  
%Dla`  
康洲鬼城(STAGE6) ?x6'*C8.2  
6分 di7~+c@*}:  
有多個版本: {TGMO  
星奇版 g n) }VfV  
米兒版 `k*Y;6  
小舟版 yQ8q;&.D  
馬龍版 PfQ.I2|  
歷奇版 |M0C^ z{R  
域多版 L\5 ~Z<-  
?朧版 f$EjX5XI  
一般版 !R =2.Hd  
~sVnl&4  
勇救帝王子孫(STAGE7) \_ ki-~PC  
10分 vQrs^B>vS.  
有多個版本: pNCa$K<  
星奇版 1({s.UI  
米兒版 8JE-iaBJW  
小舟版 ":bXH  
馬龍版 x]l^sQ\_  
歷奇版 y HDe 1  
域多版 |G3.lLV  
?朧版 {\C[)[email protected]  
一般版 hM7w=;SW)  
*Ou_N vL  
初考元鬥篇(STAGE8) & r*'N8A  
5分 I<i[ tHB  
有多個版本: Mr_-h17  
迪雲版 bzYtYauS[p  
悟地版 B]P`eM8  
一般版 P<Foj*0(;  
LG\rLPU  
突擊地下組織(STAGE9) R4HKU  
13分 :<`nZ,<5  
有多個版本: S]R;Q:w"  
迪雲版 $.]o%a  
悟地版 8KOtS%y  
一般版 "<vo\;XN7  
Rhg@]  
滅絕黑蠍子(STAGE10) Yv*&,*E  
15分 R -( e/u;  
有多個版本: su>(c0  
迪雲版 &Wf+e.g]O_  
悟地版 ,7,73u#w[  
一般版 F`z X?e"  
分釋:最後如果用迪雲版、悟地版打,會反影HK青少年吸毒好嚴重。 u>8*IQ^u  
R> I51ER  
終考元鬥篇(STAGE11) d[Hv62~  
14分 J !HkFK  
有多個版本: ZW=hCS}9Cp  
五人加青狗二人版 9X&Km"erU  
歷奇、域多版 <qv/,v_qy  
一般版 "g4G-x@-?  
3eZSiEgl  
血骷髏軍的突襲(STAGE12) ;GC) {G|  
12分 u}^\jhI5#  
有多個版本: ^O,_PbZ10  
五人加青狗四人版 M3+}nv"%#  
一般版 S1 E|($l6t  
Fr}(1k%  
神殿之危(STAGE13) 51""{;(  
18分 S#S3"L  
有多個版本: tb`|<  
五人加青狗四人版 ;2]D&)@<h  
一般版 oXQW>w  
:K0B&@M*  
死亡暗礁(STAGE14) .V9raZv0@  
20分 ~DvL6qOL  
有多個版本: G ^<Ya Mt  
五人加青狗四人版 [cY\u6*y  
一般版 ]PB8 aN}}  
s_K+(8  
勇闖羅剎堡(STAGE15) Vb{'Q7.V  
25分 %|P !: J  
有多個版本: wAE 9*rwW  
五人加青狗四人版 `q'E j~M  
一般版 U^\$KSR0  
mB|lRO\  
激戰大魔王/大魔王龐士(STAGE16) b*]TBNs@  
30分 0<QFDZE/  
有多個版本: A Beh   
五人加青狗四人版 /Wg`xKK  
一般版 *RD1G:p81  
分釋:一路上沒有什麼特別,到最後1.邪鬼+比堤2.邪鬼+比堤+龐士3.終龐士 J<-1'N L  
7EH=Q=   
Ver3.0合成戰體篇(適合LV:100LV) VB9 5pW!  
]>D8KHO  
竹林深處(STAGE17) 2y5U \BTt  
15分 \6X#5#W  
l8W-8L_ER  
暗黑秦王陵(STAGE18) [6Y`yb  
22分 cm_\A!O  
分釋:在迷宮中,要行好多地方加上時間可能要AGI勁d! Ol3w&a  
fRH@?+=4  
秦王之陰謀(STAGE19) |Zd|KJL  
20分 _Rl i_9  
WQaU&j6Y  
富士湖畔(STAGE20) CS/wP6?Z8  
24分 *ZY9[&D*~R  
9M8;q K  
鳥居林(STAGE21) V$ .BYq~l  
28分 tm D\0Z  
分釋:迷宮最好find人help!(第二格有個鳥居,入去,之後去到最右下!就finish迷宮!) s  m3+  
5;8E C  
決戰鶴丸城(STAGE22) gs_kA  
36分 S}$`1',  
分釋:龐士血和攻高 yYk1T _  
SGx{U{Lb  
橫跨大峽谷(STAGE23) o)UM|i25X  
35分 @_1}?[  
分釋:仙人掌好麻煩! Jit i" D8  
qnf7Vf>m  
衝上雲霄(STAGE24) =RtkXX  
40分 kn%sptKjt  
] ZpYH  
pXA{z[d*  
究極研究所(STAGE25) u93@E"'  
45分 ak\p0w  
   2     5 o8RUmq=I  
  6     3 Wqn,k f  
  4    1 py%Li82!  
!M;[pN7F\  
逃離研究所(STAGE26) Ed[moZZvRi  
48分   !5l%V`*  
分釋: 最好no find 人help/小心得一條命 c }Fh`A  
mHPiP~wX  
Ver4.0邪魔亂世篇(適合LV:120LV) T{v23;Qv  
)6(xS@`u  
非洲草原(STAGE27) xL_ ^ivE  
43分 dw'MyJ/  
R`A`Vm#af  
森林古蹟(STAGE28) (9,I3(  
40分 \?~_x.k;(  
)6'Q4-'Z`^  
聖母之瞳(STAGE29) O=\2^{/[k  
49分 0- hp$,[  
fN.||~?{q  
火燒村莊(STAGE30) q%g*;2j c.  
55分 ]*QoK|F:  
分釋: 人尊攻擊力高 `eba"(& J  
;M f:ovt  
地下謎城(STAGE31) {:e3\Ws  
42分 -?|<%Z4s  
分釋: d music有d嚇人 &jD%I:5:5  
tFA64 =B7  
飛行要塞(STAGE32) :(l_L)  
有多個版本: <*ocv NHM  
星奇版 |;N]MTc?  
米兒丶悟地版 ndb\9k|Jun  
小舟版 Hd D_GSq-  
一般版 }s4;PX8u  
cs;\]:fJ  
Ver5.0超級元力篇(適合LV:125LV) x>\T(H>S<  
(ongLrv&2  
末日的開始(STAGE33) IV+@1_.8C  
58分 63 enuQ/  
U=xdA   
絕地猛虎(STAGE34) x'(-`D6+l  
65分 h*!%  
分釋: 白虎boss........ u(li: I  
yLb-F#!iq  
女媧的勇氣(STAGE35) 3j }?204!  
80分 itS M0L  
分釋: 最好find人help! Y&AQa`h  
5pjYY;hZO  
終極魔人(STAGE36) Q^IAoTU Q  
75分  U~Tm(C9  
分釋:boss終極魔人唔勁但d路難行到死 'D$QG3M^  
5mt#q^!G  
速度就是力量(STAGE37) 1o&]J9  
78分 /5> ,  
分釋:雖然冇女媧的勇氣今難,但boss好變態..........石眼都好勁! D:F[lSwl  
_xFr t  
恐龍島(STAGE38) 5Ds)Yf'^u  
85分 #;hs  
分釋:迷宮+迷宮d恐龍+boss hp已難打過女媧的勇氣...............find高手help la! EGLR8m0H2  
3$sG}qmL  
Ver6.0決戰聖域篇(適合LV:148LV) S5AkK6;I  
D% aEL:  
去吧!十勇士(STAGE39) x .;^_*"J%  
88分 n.,% '*6  
分釋:要打e關並不easy,find一些同自己差不多LV之人打吧!最少都4人! $7+As;d0>;  
5FWSg/?>  
殲滅改造人(STAGE40) [email protected](-  
78分 g; 1nQx4  
分釋: 雖然冇去吧!十勇士既怪強,但速度好.......建議140LV以下最好5好打.......... \]*$Vy9N T  
motGz5d/  
強闖美干達(STAGE41) cv;s0j%  
90分 '5%OL-  
分釋: 難道在風and凰的攻撃力~!有時死左一定要繼續行,唔係就會輸。 6,w);E"  
                                                                                                                          `=H]9(  
手都軟....rest下先
[ a10fc98在2010-02-25 18:49重新編輯此帖 ]
離線魔法使命

發帖
5873
icash
9295
威望
5282
只看該作者 1樓  發表於: 2010-02-22
請問該分析的用意何在? 3]: uP  
對我黎講呢d關完全唔值咁多分... q3[?/. +  
w'),>*_  
仲有邊個係小舟? m Y[aSi  
邊個係?朧? m*,Q}:pU  
我完全唔知您做咩...
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線飛龍天牙
發帖
1290
icash
1375
威望
743
只看該作者 2樓  發表於: 2010-02-22
只有一半是正確...而且你有打錯了... dZM97xU3l  
a;D"   
冰火皇后島 &.vV`'.2  
迪雲 星奇 米兒一開始是走右邊 mz:>W_7X  
迪雲走入山洞之後會走出去,之後拿了冰石 CM'`I 4  
小舟 悟地一開始是走左邊 Qu4$n|^  
之後迪雲和悟地是冰尊 cVr<DCS  
星奇,米兒和小舟是火尊 1!#lR-  
-BYv+02Xb  
冰火皇后島 Uuuc F  
是分為 (F}ldpw  
星奇,米兒版 Jfg<ty!@  
迪雲版 ap:J8ouk~h  
小舟版 ")f\F  
悟地版 `\1\8^YtZ  
一般版 _lj;+We  
iu$ILN  
激戰大魔王是 y~6{@a  
悟地,米兒和小舟加青狗四人版 &Hpn sK  
一般版 F'cf8D]2.h  
大魔王龐士只有星奇和迪雲會有 %t{Pk<9 g  
迪雲一開始不是打比堤+龐士,是邪鬼 wfKHTE!$7  
之後打終極龐士,如果用迪雲就會有星仔COM,星仔就會有迪雲COM 44 %e  
S}5t?<Fa  
單是這兩個故事就知道你沒有玩故事,不要識少少就打出來吧
最近落雷夜,搞到訓都訓唔到
離線魔法使命

發帖
5873
icash
9295
威望
5282
只看該作者 3樓  發表於: 2010-02-22
引用第2樓飛龍天牙於2010-02-22 13:46發表的 : L3y[ERb  
只有一半是正確...而且你有打錯了...
冰火皇后島 &uW*,h]b  
迪雲 星奇 米兒一開始是走右邊 !pF 6];  
迪雲走入山洞之後會走出去,之後拿了冰石 Um- 2gLO  
.......
{LZ%nIj[c  
死塔又係咁... 7@qJ)&+  
故事都係咁... 0`UrD]AAQ  
算吧啦樓主... }O?}'?/uF  
想學人做分析搏+分上位???
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 4樓  發表於: 2010-02-22
引用第3樓魔法使命於2010-02-22 16:43發表的  :
死塔又係咁... q38t_  
故事都係咁... O sI ?o~r9  
算吧啦樓主... Gg!v0 "g7_  
想學人做分析搏+分上位???
=paFZev  
我只係想give新手知,希望師兄別誤會..... DffTSw@N  
UC)4%vrEd  
qov3p ?  
引用第2樓飛龍天牙於2010-02-22 13:46發表的  : n tO-*  
只有一半是正確...而且你有打錯了... R7V[A4J1  
2.hk&&Ob  
冰火皇后島 rkCyP49`  
迪雲 星奇 米兒一開始是走右邊 3}[B  
迪雲走入山洞之後會走出去,之後拿了冰石 Qsq]5 >_  
.......
d.[email protected]\d  
sorry!我會改................. p|08 /P;5  
<{))Do.]'  
引用第1樓魔法使命於2010-02-22 13:42發表的  : aD^ZAfi  
請問該分析的用意何在? |NeCihq  
對我黎講呢d關完全唔值咁多分... !fv:)  
*NXD{1  
仲有邊個係小舟? <%X2k=2  
邊個係?朧? ^_YOZCz  
.......
;V?yVd#  
小舟係dennis呀! 3$ h,HNr  
?朧我唔know點打!
離線魔法使命

發帖
5873
icash
9295
威望
5282
只看該作者 5樓  發表於: 2010-02-22
引用第4樓a10fc98於2010-02-22 18:31發表的 :
小舟係dennis呀! m.f RfWou  
?朧我唔know點打!
cn :Oot d  
唔識去官網COPY?? fe0{rna  
E d- V  
引用第4樓a10fc98於2010-02-22 18:31發表的 : ^a9c!s#  
)LE#<xG,K  
我只係想give新手知,希望師兄別誤會 *e;,3>c  
 
.=IYq <z  
我想講係呢個壇的都已經係老手...
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 6樓  發表於: 2010-02-22
引用第5樓魔法使命於2010-02-22 18:34發表的  :
我想講係呢個壇的都已經係老手...
 si}i(M  
我去官網will lag ga.............
離線a031114
發帖
324
icash
315
威望
91
只看該作者 7樓  發表於: 2010-02-22
其實樓主攪e D尼做乜?
離線魔法使命

發帖
5873
icash
9295
威望
5282
只看該作者 8樓  發表於: 2010-02-22
引用第7樓a031114於2010-02-22 19:05發表的 : P` g[n&!  
其實樓主攪e D尼做乜?
[email protected]{  
唔多清楚=_="
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線6696。魂
發帖
255
icash
603
威望
152
只看該作者 9樓  發表於: 2010-02-22
無聊搵野做-V-?
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 10樓  發表於: 2010-02-22
引用第9樓6696。魂於2010-02-22 19:43發表的  : X)[@x_Y  
無聊搵野做-V-?
X,duw8wj1i  
no!!!!!!!!!!!
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 11樓  發表於: 2010-02-22
引用第7樓a031114於2010-02-22 19:05發表的  : wU>l4<dZ  
其實樓主攪e D尼做乜?
[&]H +E+  
上下位咁姐
冰の血繼限界!


離線銀冀
發帖
31
icash
22
威望
14
只看該作者 12樓  發表於: 2010-02-22
那個嘛... !b~U)i)  
其實這個Post好像沒意義而已...
^f'\B.7  
而且資料很混亂..修改一下吧...
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 13樓  發表於: 2010-02-22
引用第11樓a1994109於2010-02-22 20:14發表的  :
上下位咁姐
qO~`]  
what you say??????
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 14樓  發表於: 2010-02-22
引用第13樓a10fc98於2010-02-22 20:15發表的  :
what you say??????
19>;{'VH8_  
你做緊咩 我咪講緊咩囉
冰の血繼限界!


離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 15樓  發表於: 2010-02-22
引用第14樓a1994109於2010-02-22 20:16發表的  :
你做緊咩 我咪講緊咩囉
'C(j2E"{u<  
playing LFO lo!!!!!!!!
離線parco_123
發帖
4307
icash
16
威望
1647
只看該作者 16樓  發表於: 2010-02-22
引用第5樓魔法使命於2010-02-22 18:34發表的 :
我想講係呢個壇的都已經係老手...
/z{A|qC9  
樓主唔係啦起馬:x
離線小竹
發帖
386
icash
494
威望
222
只看該作者 17樓  發表於: 2010-02-22
我除左戰回打索特打到我叫救命之外....其他都唔係好難打==
離線魔法使命

發帖
5873
icash
9295
威望
5282
只看該作者 18樓  發表於: 2010-02-22
恐龍島居然要85分... Cv>!o b  
係我我30分都比多左佢啦+_+
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線強人-ex
發帖
2302
icash
162
威望
1168
只看該作者 19樓  發表於: 2010-02-23
女媧的勇氣仲低分過恐龍島 = = khsm+4Ip!o  
有無搞錯/__\ ?
快速回覆
限100 字節
 
上一個 下一個