切換到寬版
  • 4138閱讀
  • 43回覆

[教學]LFO故事研究 [複製連結]

上一主題 下一主題
離線a10fc98
 
發帖
469
icash
641
威望
161
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2010-02-22
分數定難度 d4}~ R  
,|g0VnHU  
Ver1.0始祖力量篇(適合LV:67LV) EnFLgFhVs  
\9Kxcyt  
學校(STAGE1) @LdEVm(  
1分 Wkj\,D2  
有多個版本: |fy#Byr`(  
迪雲版 }<YXQ[J  
星奇版 pQy&To8  
米兒版 y<\ i44C  
小舟版 j;T g.'  
悟地版 ;[>j>  
馬龍版 N7>C4  
歷奇版 %-bIP}!  
域多版 0s 8%bG1:  
?朧版 Cj`PQM[/r  
一般版 hR-#x2KP  
xX~ad%C4  
YlM8}l9+  
體育館(STAGE2) !E!SV$ly2  
3分 Bh&Fbi  
有多個版本: 4"&4's5r[  
迪雲版 vq$? u   
星奇版 ~5644:vR  
米兒版 PnB1k'9 (  
小舟版 -l0U@  
悟地版 -n/f{O)`  
馬龍版 WOz2gI 6  
歷奇版 RYgX b,R  
域多版 -7:ZdE  
?朧版 2x|Kj)lr  
一般版 g}w :%,6  
分釋:主角五人比較長/難打,尤其悟地版! -Juu'e?%  
FvQt8ZecS  
大嶼山(STAGE3) tGJ^NdU#  
6分 [*'H8WU"  
有多個版本: x+=te{`k:  
五人版 O2{ J 3  
青狗四人版 s22vU{``  
一般版 -x%08>;_  
aHN;|`"pRE  
冰火皇后島(STAGE4) AX}R|5R\  
10分 2\RY:!x2)  
有多個版本: V&D42%U($  
星奇,米兒版   =mb,<1s"ze  
迪雲版 L4N?hMcvQC  
小舟版   <`wFI{  
悟地版 _( }>p%  
一般版 JM|"%vAd  
分釋:冰火皇后島基本上唔難,但長。有時lag左又.......... ,vY>(m  
/[a<9L4/q  
5B.zu1C  
l~IG1K2Yfp  
Ver2.0勇者誕生篇(適合LV:80LV) p#8D b-  
/(jZ[#  
初考元鬥篇(STAGE5) f/nNs  
5分 C$`:'U+;  
有多個版本: .F7 i  
星奇版 l}9a0Q  
米兒版 _jYd<@?  
小舟版 2cQN>-qAV`  
馬龍版 :!`[|wVSM  
歷奇版 [email protected]]T%m  
域多版 3/l4Loi9  
?朧版 r)I`  
一般版 sP{T;o==_x  
1Zs}A{  
康洲鬼城(STAGE6) QLc Xl!)Y  
6分 ]@l,c0l@"  
有多個版本: NX~KM(m{  
星奇版 09(U^S3#  
米兒版 `FE7c~*J  
小舟版 G3+O_ e  
馬龍版 AqchvgA=  
歷奇版 _N %.  
域多版 C|"BI/1S  
?朧版 *bU=D0FsnD  
一般版 jnx =Dpq  
MHrG8NN6  
勇救帝王子孫(STAGE7) "v_KdQ  
10分 5C{ `=8`6  
有多個版本: ws*)[D$@  
星奇版 9S v M^(I  
米兒版 T2uw>4D  
小舟版 ;j6G.!oc;A  
馬龍版 3?6$mhhQ  
歷奇版 B-F ]%GB  
域多版 k#_B[  
?朧版 sW aLxn3-Z  
一般版 U8AB_   
0g3{}WRU  
初考元鬥篇(STAGE8) xWhs^8A  
5分 sE:?lFM  
有多個版本: 1yg^ S68C_  
迪雲版 Q$Y<mBYD  
悟地版 @mfa^S|  
一般版 g Wxn   
; n@int;  
突擊地下組織(STAGE9) `MrTb }G  
13分 Aez w *G  
有多個版本: 5S|.' 1  
迪雲版 &).&t97G  
悟地版 .%v[yz|6  
一般版 o2ZFN3.4k  
-AQY xF  
滅絕黑蠍子(STAGE10) ou/Mxj7  
15分 5siYr  
有多個版本: UhTbJt@g  
迪雲版 e^RuIS//  
悟地版 o->_@ak%  
一般版 _&/S[email protected]}  
分釋:最後如果用迪雲版、悟地版打,會反影HK青少年吸毒好嚴重。 At>hn `  
V!j?dP(mG:  
終考元鬥篇(STAGE11) 1 z;NJ9~  
14分 ~B'wdZ <d  
有多個版本: M!{V 9,|  
五人加青狗二人版 bX7dHcyf`  
歷奇、域多版 /H:=O*<:  
一般版 tF@ ~Zlk  
uvJ sf  
血骷髏軍的突襲(STAGE12) !<feIsDl  
12分 zONR[;a5  
有多個版本: hkNC>52z  
五人加青狗四人版 "Qf  
一般版 b2wc%Jk  
>B6PK0y"  
神殿之危(STAGE13) C$)k $/]  
18分 WfZ^8 v  
有多個版本: fO3.bA;P  
五人加青狗四人版 CIEGW/?)  
一般版 ]Uj:D R  
 %spOk   
死亡暗礁(STAGE14) a>1;DD(Ca  
20分 _;d7FA  
有多個版本: y I&RM;?  
五人加青狗四人版 N$ <.9;{  
一般版 _%~h J[>$H  
'2eLoC9B  
勇闖羅剎堡(STAGE15) 2$EqHo~S  
25分 Kh-i["Y  
有多個版本: p%<?)Sh  
五人加青狗四人版 5 e(j z'  
一般版 O64@?  
5g|h7  
激戰大魔王/大魔王龐士(STAGE16) [`O)o  
30分 !*EHLq&L  
有多個版本: ;5/*i  
五人加青狗四人版 !4],e'%  
一般版 J4c;oM>v]8  
分釋:一路上沒有什麼特別,到最後1.邪鬼+比堤2.邪鬼+比堤+龐士3.終龐士 U}7 f6Y  
vS'  
Ver3.0合成戰體篇(適合LV:100LV) aTr?`iz0  
!R%P/G9[  
竹林深處(STAGE17) <nQz. v  
15分 17qzTnJ5|  
1TH*C@'  
暗黑秦王陵(STAGE18) / TV|D7 -  
22分 4HDZ:Q  
分釋:在迷宮中,要行好多地方加上時間可能要AGI勁d! 8Z2=z<  
M_y[:$GGf,  
秦王之陰謀(STAGE19) nRdoUH  
20分 'ZZj"\F  
BM-S*n{da  
富士湖畔(STAGE20) #Q'fXDmN/  
24分 -qp=l c2  
a&r-<KcKm  
鳥居林(STAGE21) ~J"</H8M  
28分 MF:%XU 5  
分釋:迷宮最好find人help!(第二格有個鳥居,入去,之後去到最右下!就finish迷宮!) S[.;e_G  
fQC|b8*A04  
決戰鶴丸城(STAGE22) d;k]E9S2R)  
36分 " Gs.X}_  
分釋:龐士血和攻高 w3[email protected]\  
AH~Z=I 8  
橫跨大峽谷(STAGE23) 3&S2`}.>  
35分 KisQ,Z%|  
分釋:仙人掌好麻煩! ,f]%ubX  
FS|&Ae[zB  
衝上雲霄(STAGE24) 2DgSzAb  
40分 6(vv(  
nR` cKI  
UM g{Cl9h  
究極研究所(STAGE25) adIVg)|~  
45分 ncjn ^-_a6  
   2     5 R<kY25iwf  
  6     3 Ejw(]ls2/)  
  4    1 Lm6mYH((  
zudW`.v  
逃離研究所(STAGE26) zy Mqd g  
48分   @<b3u*  
分釋: 最好no find 人help/小心得一條命 P5#:?UJJ  
qVc%~F x  
Ver4.0邪魔亂世篇(適合LV:120LV) h/ j>J4t  
2L6Q)>i  
非洲草原(STAGE27) pgA)X)  
43分 5@,:{W|BW  
k .nt~^,9  
森林古蹟(STAGE28) 1!~]OES85  
40分 X4hqZE]  
 Qdts/]6  
聖母之瞳(STAGE29) XpDMwDq  
49分 nqV3W ,G  
'h"js   
火燒村莊(STAGE30) ey2:9P&  
55分 a:/yXzv  
分釋: 人尊攻擊力高 ]GX$@c\F  
8Z|Gq8 &N.  
地下謎城(STAGE31) &?A U>.e  
42分 J`Oi'  
分釋: d music有d嚇人 Y^FeU   
ac*XgIYXi  
飛行要塞(STAGE32) n]*&Y[}~b  
有多個版本: 9S, \@~+  
星奇版 +p/<J`_-  
米兒丶悟地版 K -g  
小舟版 'ox/Cju NC  
一般版 %B#npwaV|  
E& ier=o  
Ver5.0超級元力篇(適合LV:125LV) HE *s0Yee  
)\U[,'v  
末日的開始(STAGE33) .br~W&xC  
58分 <[email protected] R,N  
Oc7C[ ]  
絕地猛虎(STAGE34) %Ec<BT _>K  
65分 $0A/]K  
分釋: 白虎boss........ bzA<JzLI\  
lbZJ9@ b%  
女媧的勇氣(STAGE35) {=ke'_  
80分 F~/^@<sp  
分釋: 最好find人help!  >*8/  
hhS+.,Uy'  
終極魔人(STAGE36) x,~[email protected]n  
75分 U4zG1KM"0  
分釋:boss終極魔人唔勁但d路難行到死 + S< [email protected]_  
b[3_" x2  
速度就是力量(STAGE37) 8![K`qxm\  
78分 y48mvj' %  
分釋:雖然冇女媧的勇氣今難,但boss好變態..........石眼都好勁! S9(G&%iH+  
hlnm/l  
恐龍島(STAGE38) Kx1(z m9  
85分 O7zVM{'$\+  
分釋:迷宮+迷宮d恐龍+boss hp已難打過女媧的勇氣...............find高手help la! QtPCIEl,w[  
]|We ]"yo  
Ver6.0決戰聖域篇(適合LV:148LV) h-4n%v6|  
pUDZP`a  
去吧!十勇士(STAGE39) iE*L#GqL"  
88分 8#?L4 !d  
分釋:要打e關並不easy,find一些同自己差不多LV之人打吧!最少都4人! r#pN]:  
S6taAO*  
殲滅改造人(STAGE40) /eU,Sa7  
78分 YjJ" ecE  
分釋: 雖然冇去吧!十勇士既怪強,但速度好.......建議140LV以下最好5好打.......... ipCXJS  
?Sf+1uf{z  
強闖美干達(STAGE41) . `}DhGx,P  
90分 bna9:`X Y  
分釋: 難道在風and凰的攻撃力~!有時死左一定要繼續行,唔係就會輸。 %)!{B|%T.  
                                                                                                                          k;x#K0  
手都軟....rest下先
[ a10fc98在2010-02-25 18:49重新編輯此帖 ]
離線魔法使命

發帖
5956
icash
9347
威望
5483
只看該作者 1樓  發表於: 2010-02-22
請問該分析的用意何在? %Xkz+b=^>I  
對我黎講呢d關完全唔值咁多分...  I-&<i  
up|h@|Iy  
仲有邊個係小舟? !<rR:v{s  
邊個係?朧? gS;Gf3  
我完全唔知您做咩...
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線飛龍天牙
發帖
1292
icash
1379
威望
744
只看該作者 2樓  發表於: 2010-02-22
只有一半是正確...而且你有打錯了... /_'TS j0  
c ]qPD '  
冰火皇后島 E=C,5H,8w  
迪雲 星奇 米兒一開始是走右邊 =sAGyU1FZ~  
迪雲走入山洞之後會走出去,之後拿了冰石 |&y L`*88  
小舟 悟地一開始是走左邊 %(1Sh@<S  
之後迪雲和悟地是冰尊 =gTZK2"  
星奇,米兒和小舟是火尊 -,'>\Yp"i.  
?(x"7}G>Q  
冰火皇后島 9xJ.(K  
是分為 7<$wXL{q  
星奇,米兒版 %DEqNK  
迪雲版 <@FLnGcp  
小舟版 5SRDRM7k|  
悟地版 =,@.,da  
一般版 ^8%V[email protected]  
\z>[mdG  
激戰大魔王是 Sn 08H[1  
悟地,米兒和小舟加青狗四人版 vtO/R9^  
一般版 t$v+1m $  
大魔王龐士只有星奇和迪雲會有 (.!j4sR-  
迪雲一開始不是打比堤+龐士,是邪鬼 )0XNir#  
之後打終極龐士,如果用迪雲就會有星仔COM,星仔就會有迪雲COM +Z,q1O&m  
z<o$Yeg=W/  
單是這兩個故事就知道你沒有玩故事,不要識少少就打出來吧
最近落雷夜,搞到訓都訓唔到
離線魔法使命

發帖
5956
icash
9347
威望
5483
只看該作者 3樓  發表於: 2010-02-22
引用第2樓飛龍天牙於2010-02-22 13:46發表的 : l@\n=!aY  
只有一半是正確...而且你有打錯了...
冰火皇后島 DYC^myA  
迪雲 星奇 米兒一開始是走右邊 ,gsEiN;0  
迪雲走入山洞之後會走出去,之後拿了冰石 8Ix`nvFS>s  
.......
'Yg"] C  
死塔又係咁... _[VYu6]  
故事都係咁... w; n>d:{G  
算吧啦樓主... Xh*w/&s%*  
想學人做分析搏+分上位???
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 4樓  發表於: 2010-02-22
引用第3樓魔法使命於2010-02-22 16:43發表的  :
死塔又係咁... n D6MzB  
故事都係咁... i~M0Q&0hzA  
算吧啦樓主... l]GQ;::4  
想學人做分析搏+分上位???
hIogLM  
我只係想give新手知,希望師兄別誤會..... 6OK2#+  
o#?ILIBer(  
= gWu-%e5  
引用第2樓飛龍天牙於2010-02-22 13:46發表的  : JCjpg$E  
只有一半是正確...而且你有打錯了... wgD(zkd[  
y:#^d0p  
冰火皇后島 n ,@.@~i@}  
迪雲 星奇 米兒一開始是走右邊 'i >[L,  
迪雲走入山洞之後會走出去,之後拿了冰石 X3%)X=O)#  
.......
9zk(JNl  
sorry!我會改................. OkW+dO: j  
0qdX*z'=R  
引用第1樓魔法使命於2010-02-22 13:42發表的  : 7G^X7Hv  
請問該分析的用意何在? Co*P 8n k  
對我黎講呢d關完全唔值咁多分... cFI91 TX0  
[email protected]?k}}'  
仲有邊個係小舟? 3$e=,=2  
邊個係?朧? P{ C~l-{  
.......
e?:+bT -  
小舟係dennis呀! CJMCBZh  
?朧我唔know點打!
離線魔法使命

發帖
5956
icash
9347
威望
5483
只看該作者 5樓  發表於: 2010-02-22
引用第4樓a10fc98於2010-02-22 18:31發表的 :
小舟係dennis呀! ^yLjzM1fn  
?朧我唔know點打!
9v yb/aPu  
唔識去官網COPY?? 7+ p;3'g  
]C^nV(s"  
引用第4樓a10fc98於2010-02-22 18:31發表的 : SRMiqD}  
]fV\(#"  
我只係想give新手知,希望師兄別誤會 w3ycM*[" }  
 
l%wNFV<y]P  
我想講係呢個壇的都已經係老手...
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 6樓  發表於: 2010-02-22
引用第5樓魔法使命於2010-02-22 18:34發表的  :
我想講係呢個壇的都已經係老手...
wxtt$G[zo  
我去官網will lag ga.............
離線a031114
發帖
324
icash
315
威望
91
只看該作者 7樓  發表於: 2010-02-22
其實樓主攪e D尼做乜?
離線魔法使命

發帖
5956
icash
9347
威望
5483
只看該作者 8樓  發表於: 2010-02-22
引用第7樓a031114於2010-02-22 19:05發表的 : z)^tm  
其實樓主攪e D尼做乜?
JOII|8  
唔多清楚=_="
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線6696。魂
發帖
255
icash
603
威望
152
只看該作者 9樓  發表於: 2010-02-22
無聊搵野做-V-?
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 10樓  發表於: 2010-02-22
引用第9樓6696。魂於2010-02-22 19:43發表的  : B8rs2 h1  
無聊搵野做-V-?
NA r<V  
no!!!!!!!!!!!
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 11樓  發表於: 2010-02-22
引用第7樓a031114於2010-02-22 19:05發表的  : __(j!y=I  
其實樓主攪e D尼做乜?
U` Dz0=v;  
上下位咁姐
冰の血繼限界!


離線銀冀
發帖
31
icash
22
威望
14
只看該作者 12樓  發表於: 2010-02-22
那個嘛... wO-8vL}dA  
其實這個Post好像沒意義而已...
{b|?7)&zC  
而且資料很混亂..修改一下吧...
離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 13樓  發表於: 2010-02-22
引用第11樓a1994109於2010-02-22 20:14發表的  :
上下位咁姐
XlSnHrHnY  
what you say??????
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 14樓  發表於: 2010-02-22
引用第13樓a10fc98於2010-02-22 20:15發表的  :
what you say??????
[email protected]! z:.  
你做緊咩 我咪講緊咩囉
冰の血繼限界!


離線a10fc98
發帖
469
icash
641
威望
161
只看該作者 15樓  發表於: 2010-02-22
引用第14樓a1994109於2010-02-22 20:16發表的  :
你做緊咩 我咪講緊咩囉
[email protected]~6l  
playing LFO lo!!!!!!!!
離線parco_123
發帖
4307
icash
16
威望
1647
只看該作者 16樓  發表於: 2010-02-22
引用第5樓魔法使命於2010-02-22 18:34發表的 :
我想講係呢個壇的都已經係老手...
GH|jN @J~  
樓主唔係啦起馬:x
離線小竹
發帖
390
icash
502
威望
224
只看該作者 17樓  發表於: 2010-02-22
我除左戰回打索特打到我叫救命之外....其他都唔係好難打==
離線魔法使命

發帖
5956
icash
9347
威望
5483
只看該作者 18樓  發表於: 2010-02-22
恐龍島居然要85分... t~"{<^g  
係我我30分都比多左佢啦+_+
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線強人-ex
發帖
2302
icash
162
威望
1168
只看該作者 19樓  發表於: 2010-02-23
女媧的勇氣仲低分過恐龍島 = = c RcDx#z$  
有無搞錯/__\ ?
快速回覆
限100 字節
 
上一個 下一個