切換到寬版
  • 4132閱讀
  • 34回復

有冇人玩街機灣岸嫁-3-!? [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線亨利~law
 
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2010-11-06
— 本帖被 迪斯路亞 從 交友聊天 移動到本區(2011-09-10) —
有冇人玩街機灣岸嫁-3-!?

搵人教下我入彎入得靚 唔炒車

你地用乜車嫁!?

交流心得=v=
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 1樓  發表於: 2010-11-06
我有玩
冰の血繼限界!


離線ming6339
發帖
4438
icash
3028
威望
2043
只看該作者 2樓  發表於: 2010-11-07
玩過兩輔.,...
離線牙濠
發帖
3967
icash
994
威望
2455
只看該作者 3樓  發表於: 2010-11-07
打交流ok..?
100蚊一場 打8條路
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 4樓  發表於: 2010-11-07
引用第3樓牙濠於2010-11-07 11:01發表的  :
打交流ok..?
100蚊一場 打8條路

我同你玩xx)

不過我地兄弟黎架嘛xx) 係咪先

收埋d錢佢啦xx)
冰の血繼限界!


離線亨利~law
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看該作者 5樓  發表於: 2010-11-07
引用第1樓a1994109於2010-11-06 22:55發表的  :
我有玩

星期一借你屋企黎比我換衫;)
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 6樓  發表於: 2010-11-07
引用第5樓亨利~law於2010-11-07 12:58發表的  :
星期一借你屋企黎比我換衫;)

得啦:)

係喎你跟唔跟鋒哥去收野:O
冰の血繼限界!


離線亨利~law
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看該作者 7樓  發表於: 2010-11-07
引用第6樓a1994109於2010-11-07 13:03發表的  :
得啦:)
係喎你跟唔跟鋒哥去收野:O

唔跟 我同佢收張RX-7 825HP 一萬星
$50 聽日交收 聽日收完同你地落北角玩
離線a81028332
發帖
6925
icash
1863
威望
1554
只看該作者 8樓  發表於: 2010-11-07
我有玩我用z34 但我唔識改.









離線亨利~law
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看該作者 9樓  發表於: 2010-11-07
引用第8樓a81028332於2010-11-07 17:25發表的  :
我有玩我用z34 但我唔識改.

咩叫唔識改-,-
我唔係好明
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 10樓  發表於: 2010-11-07
引用第7樓亨利~law於2010-11-07 17:23發表的  :
唔跟 我同佢收張RX-7 825HP 一萬星
$50 聽日交收 聽日收完同你地落北角玩

咁要等我同佢地去埋收野先去到玩喎我:(
引用第8樓a81028332於2010-11-07 17:25發表的  :
我有玩我用z34 但我唔識改.

改setting?
冰の血繼限界!


離線亨利~law
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看該作者 11樓  發表於: 2010-11-07
引用第10樓a1994109於2010-11-07 18:31發表的  :
改setting?

唔理啦 我帶定衫先;)
離線牙濠
發帖
3967
icash
994
威望
2455
只看該作者 12樓  發表於: 2010-11-08
軒送張0星 825爆鬼Rx8比我打TA ok?=(
我c1 out入2'51'xxx
離線a81028332
發帖
6925
icash
1863
威望
1554
只看該作者 13樓  發表於: 2010-11-08
引用第10樓a1994109於2010-11-07 18:31發表的  :
改setting?

係我唔知用咩包同link 你識唔識.









離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 14樓  發表於: 2010-11-09
引用第14樓牙濠於2010-11-08 23:20發表的  :
軒送張0星 825爆鬼Rx8比我打TA ok?=(
我c1 out入2'51'xxx

我玩GTR R34架咋-.-

我架R34都係得820咋:(
引用第15樓a81028332於2010-11-08 23:31發表的  :

係我唔知用咩包同link 你識唔識.

我都唔係好識:S 我都係求其整

等打鬼打到63先慢慢轉:S

你搵牙濠佢應該識:X
冰の血繼限界!


離線亨利~law
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看該作者 15樓  發表於: 2010-11-09
引用第14樓牙濠於2010-11-08 23:20發表的  :
軒送張0星 825爆鬼Rx8比我打TA ok?=(
我c1 out入2'51'xxx

825 RX-8 應該!唔係好貴= =
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 16樓  發表於: 2010-11-09
引用第17樓亨利~law於2010-11-09 19:04發表的  :
825 RX-8 應該!唔係好貴= =

820 RX-8應該唔洗100 xx)
冰の血繼限界!


離線亨利~law
發帖
3720
icash
1386
威望
1842
只看該作者 17樓  發表於: 2010-11-09
引用第18樓a1994109於2010-11-09 21:12發表的  :
820 RX-8應該唔洗100 xx)

咁快渣完!?
頭先幾點走@@!?
離線a1994109
發帖
8647
icash
17199
威望
3527
只看該作者 18樓  發表於: 2010-11-09
引用第19樓亨利~law於2010-11-09 21:17發表的  :
咁快渣完!?
頭先幾點走@@!?

都係7點-.-

都4個鐘啦囧

話說條友講d野幾有用 我跟住黎做

個感覺唔錯xx)
冰の血繼限界!


離線a81028332
發帖
6925
icash
1863
威望
1554
只看該作者 19樓  發表於: 2010-11-09
引用第18樓a1994109於2010-11-09 22:10發表的  :
都係7點-.-
都4個鐘啦囧
.......

我有e8 同rx8  仲有z34  e家爆緊z34 練緊山路你係邊道打開.









快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個