切換到寬版
  • 6061閱讀
  • 24回復

[遊戲改圖]超界排毒彈,真嘔心,更新: 天"輪"之樂 [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線波仔xd
發帖
9882
icash
1222
威望
4376
只看該作者 20樓  發表於: 2011-10-23
點解唔用佛覺
離線momiko
發帖
32
icash
80
威望
34
只看該作者 21樓  發表於: 2011-10-23
回 20樓(波仔xd) 的帖子
波仔xd:點解唔用佛覺 [表情]  (2011-10-23 02:13)  (Q[(]dfc  
F/w*[Xi Sh  
我沒有佛覺~ e=sV>z>  
]CGH )4Pe  
(原本想做女媧補天, 卻想不到用什麼補 )
離線

發帖
2627
icash
3667
威望
973
只看該作者 22樓  發表於: 2011-10-23
回 21樓(momiko) 的帖子
momiko:我沒有佛覺~
(原本想做女媧補天, 卻想不到用什麼補 [表情]) (2011-10-23 14:13)  4"#F =f0  
^f9>tI{  
7色石 :p
離線momiko
發帖
32
icash
80
威望
34
只看該作者 23樓  發表於: 2011-10-23
回 22樓(健) 的帖子
:7色石 :p (2011-10-23 14:19)  BG+X8t8\  
F2v9 XMi  
你指魔劍石?   xt8@l [Z  
(不過我決定不做補天了, 為暗黑女媧做為女媧拆天吧 xDD) bj FND]p?w  
uR82},r$m  
目前進度: BF U#FE)s  
女媧拆天 - 20% (個圓形改色重用, D黑人個個用舊圖 xD) Hzc^fC  
真陰毒 - 5% (參考PS遊戲中) ; .hTfxE0  
Y 4*?QBYA  
只說不做: A{Q~@1  
紫鈴走音 - 0% (有幻音無紫鈴, 但可以用官網圖 xD) /7C %m:  
璇瓏爆石 (?) - 0% (某英國少女's idea, 唔知點做 + 唔知做唔做好 + 無璇瓏 o.o;)
離線xvolivia
發帖
17
icash
51
威望
13
只看該作者 24樓  發表於: 2011-10-23
點解 is Jan,她so醜... Fb{kql=  
璇瓏爆石聽起帥呆!!!!了 $pg1Av7l  
Give up 其他 EFb"{L  
造璇瓏爆石 la!!!!
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個