我想問下你 %l]rQjV-
你所講既防低係咩意思? .ON$vn7
本身琪琪格招力低定係防守能力值低?_? F6neG~Y
頭先下午我用落陽拳同你隻琪琪有好幾次正面對打 X
G@>1/
但你琪琪就好輕易破我落陽 Kw5+4R(5
我自問落陽係招算高格既招 w1!\L_::Y
而你又話琪琪天生攻擊不差,基本上是攻擊型 s'fc
Ah,c6
即使只係23xx攻,我用黃帝都比你既琪琪打得好痛, 3
v,ae7$U&
但係可怕既係 你琪琪有自豪既4000防同時竟然都有萬一血 OHa{!SaL
那算不算屈能力值?那幾場跟你既vs 我只覺被你既能力值抑制
;] `NR
打你5痛 你打我就幾痛下bo b3HTCO-,fC
果時你仲講如果冇4000防你就好快比人清血 @0@'6J04
果時你又抗絕向我透露所用既裝備 GT`<jzAi Q
所謂知己知彼 百戰百勝 x@bl]Z(ne/
就算係得2xxx防既琪琪 只要有技術 #}]il0d
都不用怕比人快清血 NB6h/0*v
一句事關你吾了解你隻人物 同 另一句 諗其他方法win我 4000防琪琪 |(8Hk@\CT>
只係D 風谅話 *]UEF_
我想講既係戰術唔一定等於技術 ]e3}9.
假設我用魔奥2300攻 5000防 _/w-gL{
你用柏高3000攻2400防 qFsg&<
大家血量差不多 O=?X%m #
輸左既你都可以話你輸在配點的戰術 ^Th"`Av5
其實黑羅800攻 1000防 同 武官 600攻 1000防 36Y
[7m=
一樣可以屈死好多人 YGO 7lar
如今琪琪本身招式攻髙防低 用得熟手的話 根本用不上4000防的主意 Xq)%w#l5?
談到我用菲沙,現今菲沙9招內有6招內完全冇格招力 有些更是起手慢 mp量大 HkB<RsS$p_
比對手破招既chance高 那麼我豈不是要學習你一樣 打上 4000防 or 5000防 1m血既主意?只因菲沙招式攻擊力冇變但防低?這不是對攻低防高vs player造成不公平 \ rWgA
不平衡既 vs? o 0
#]EMr
如果你是以能力値重於技術既vs來發表對戰教學/策略,我對此post表示萬二分失望…… %[CM;|?B4