切換到寬版
  • 7687閱讀
  • 42回復

[分享]凱 旋琪趣 對戰影片集合帖 [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線kenneth6tsac
 
發帖
2887
icash
989
威望
1801
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2011-10-17
看到題目都知道咩事了吧-3- 去片 v33T @  
17-10-2011 AQh["1{yJ  
與 o0新手x撒卡0o vs實錄 yazZw}};  
A{`]& K1u  
與 炎黃乂霸王拳vs實錄 $u5.!{Wq?  
`d`&R.'  
與守護靈vs實錄 Oz>io\P94  
2條評分icash+25威望+5
dwchan 威望 +5 GD 2011-10-17
dwchan icash +25 GD 2011-10-17
專心工作
離線s03145
發帖
182
icash
7
威望
-25
只看該作者 1樓  發表於: 2011-10-18
琪琪 到可以 用到出神入化 0.0 好野好野
我仲想起我個名係因為一個bug以改x)
離線dwchan

發帖
6223
icash
5003
威望
3720
只看該作者 2樓  發表於: 2011-10-18
托比用得不錯啊,感覺第一段片ZACK遠攻要多下苦功
離線a81028332
發帖
6941
icash
1881
威望
1559
只看該作者 3樓  發表於: 2011-10-18
唉次次_ _ 夜晚都冇人上lfo 打vs. ybuSqFy`$  
個peak 冇人.__.''









離線csdd8899

發帖
1150
icash
767
威望
364
只看該作者 4樓  發表於: 2011-10-18
回 3樓(a81028332) 的帖子
a81028332:唉次次_ _ 夜晚都冇人上lfo 打vs. !`U<RlK7  
個peak 冇人.__.'' (2011-10-18 01:58)  (6^k;j  
^( VB5p  
穩我嘛:P
離線kenneth6tsac
發帖
2887
icash
989
威望
1801
只看該作者 5樓  發表於: 2011-10-18
我夜晚都有on 掛機-_-!!!! 'E,Yht=/}  
 8[OiG9b  
專心工作
離線a81028332
發帖
6941
icash
1881
威望
1559
只看該作者 6樓  發表於: 2011-10-19
等我請12月長玩lfo 先www









離線kenneth6tsac
發帖
2887
icash
989
威望
1801
只看該作者 7樓  發表於: 2011-10-19
回 6樓(a81028332) 的帖子
a81028332:等我請12月長玩lfo 先www (2011-10-19 03:03) SYL$ ?kl  
I2 dt#  
不如長玩龍谷 -_-!!! <O WPG,  
$I9z J"*  
呢排有個公會幾正 加入去玩下睇咩料 NXx}KF c  
FueJe/~t  
我比較想lfo有活動 / 比賽  T_T w-2]69$k  
S92Dvw?  
lfo vs我幾時都v得 除佐返工時間-_-!! ivm.ng[  
;kbz(:wA  
1條評分威望-3
dwchan 威望 -3 離題 2011-10-19
專心工作
離線freeze3704
發帖
431
icash
1091
威望
243
只看該作者 8樓  發表於: 2011-10-19
1)樓主vs已用4000防外掛 #Kl;iY:n  
2)屈4000防之餘仲要用埋大噴 團團轉 熟女腿  呢D 屈機招 'e&4#VLH^  
毫無技術可言 f`cz @  
Z(.Tl M2h  
又一教壞人既post !nu['6I%  
可鎖了
離線

發帖
2627
icash
3667
威望
973
只看該作者 9樓  發表於: 2011-10-19
回 8樓(freeze3704) 的帖子
freeze3704:講真呢個post唔值得加成30個威望 n>Ei1  
1)樓主vs已用4000防外掛 Dmw,Bi*  
2)屈4000防之餘仲要用埋大噴 團團轉 熟女腿  呢D 屈機招 Xx^c?6YM  
毫無技術可言
....... (2011-10-19 18:11)  AM[:Og S  
%F~ dmA#:  
5威+25i-cash-3威=2威+25i-cash
離線波仔xd
發帖
9882
icash
1222
威望
4376
只看該作者 10樓  發表於: 2011-10-19
講真..點都有D唔似平時VS(平時你碌地沙好多下)..不過齋睇影片.. ~iWSc8-  
sn( }5;  
用招用得唔錯..距離我覺得唔太需要拉太遠
離線中毒雞精

發帖
28
icash
52
威望
12
只看該作者 11樓  發表於: 2011-10-19
我好怕琪琪呢d角.佢出d招得個影.唔知佢出緊
離線csdd8899

發帖
1150
icash
767
威望
364
只看該作者 12樓  發表於: 2011-10-19
你POST張圖出黎係4000防同埋萬幾血既IS OK
離線龍翼87
發帖
10412
icash
2655
威望
2847
只看該作者 13樓  發表於: 2011-10-20
玩咁耐LFO而家先第一次睇到琪琪D招係點既人路過
離線qqwess
發帖
1293
icash
220
威望
255
只看該作者 14樓  發表於: 2011-10-20
好明顯你屈能力值啦 1招扣人1/4仲夠膽post上來
離線七星會員
發帖
1331
icash
2651
威望
650
只看該作者 15樓  發表於: 2011-10-20
4000防 >pdnCv_c  
依家有咩裝可以著到咁高防?
離線無神論乂
發帖
6637
icash
4326
威望
2847
只看該作者 16樓  發表於: 2011-10-20
回 8樓(freeze3704) 的帖子
freeze3704:1)樓主vs已用4000防外掛 Funj!x'uE  
2)屈4000防之餘仲要用埋大噴 團團轉 熟女腿  呢D 屈機招 eqhAus?)  
毫無技術可言
又一教壞人既post @q)E=G1<o0  
....... (2011-10-19 18:11) 9p*-?kPb  
q[c Etp28h  
的確.托比是但一個150LV $?f]ZyZr.  
血量就過萬~~ 8 u:2,l  
一招都可以減你一半血~~ )4ncutb  
佢有冇用呢..就自己捻
離線acz

發帖
874
icash
381
威望
379
只看該作者 17樓  發表於: 2011-10-20
冇圖冇真相,唯有我自行想像喇~~ ' &N20w  
反正某人都唔會認架喇:o $eMK{:$O  
淨係得個講字、我真係唔信影張圖有幾難,唔通真係電腦都唔識用?_?
神のご加護を貴方に…

離線無神論乂
發帖
6637
icash
4326
威望
2847
只看該作者 18樓  發表於: 2011-10-20
回 17樓(acz) 的帖子
acz:冇圖冇真相,唯有我自行想像喇~~ J_|7$ l/  
反正某人都唔會認架喇:o :-(U%`a[  
淨係得個講字、我真係唔信影張圖有幾難,唔通真係電腦都唔識用?_? (2011-10-20 19:42)  cT\O v P*_  
d8 rBu jT  
老實講個公道說話啦 托比係用BUG~~又如何姐? *U :VM'a  
不見得你地有資格話佢~~同樣有用就係用.用BUG冇分等級的 NS h%t+XU]  
用BUG掃小白叫冇用?BUG招升神點VS叫有用? UP}feN  
大個他啦不要天真啦~~ TFNUv<>X  
講多都覺自己廢話~~ rFf :A-#l  
人地神點未唔好同佢VS囉~~ +8]W\<Kp  
又冇得罪你地呀~~
離線623
發帖
4894
icash
7810
威望
2240
只看該作者 19樓  發表於: 2011-10-20
點解釋我簽名?