切換到寬版
  • 13918閱讀
  • 110回復

[討論][Whatsapp] パズドラグループ pad group 招志同道合的玩家(本前人數為73) [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線暴走疾風
 

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2012-05-20
小弟居住係墨爾本,所以玩pad的玩家都唔係太多,想討論嘅時侯都搵唔到人傾 (泣
所以小弟想開一個pad whatsapp群, 可以邀請更多志同道合的玩家一齊討論,一齊歡笑
只要你會說中文,英文,甚至日文,你都可以邀請身邊朋友一齊加入

有意請留言或者inbox我
如有在墨爾本的朋友,歡迎真人見面XD

另會不定時網聚(香港,沒我份)

謝謝!

離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 置頂 (來自8樓) 發表於: 2012-05-22
回 暴走疾風 的帖子
— (dwchan) 執行 帖內置頂 操作 (2012-05-22 14:50) —
暴走疾風:咁佢點改弱左?
"一定血量"=隨機? (2012-05-21 15:14) 


隨機根本冇人會用
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 1樓  發表於: 2012-05-20
                                
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 2樓  發表於: 2012-05-20
我唔用魔法石so好難攞赫拉=[

離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 3樓  發表於: 2012-05-20
回 暴走疾風 的帖子
暴走疾風:我唔用魔法石so好難攞赫拉=[
 (2012-05-20 22:53) 

e家已經唔係魔法石既問題
根性比官方改左做隨機發動 10粒石之內想搞掂真係冇咩可能
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 4樓  發表於: 2012-05-20

type c真係好難養
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 5樓  發表於: 2012-05-20
回 廁所為上 的帖子
廁所為上:e家已經唔係魔法石既問題
根性比官方改左做隨機發動 10粒石之內想搞掂真係冇咩可能 (2012-05-20 22:59) 

根性是啥?

離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 6樓  發表於: 2012-05-21
回 暴走疾風 的帖子
暴走疾風:根性是啥? (2012-05-20 23:10) 

一定血量下如果受到一擊致死的攻擊會剩下1滴血
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 7樓  發表於: 2012-05-21
回 廁所為上 的帖子
廁所為上:一定血量下如果受到一擊致死的攻擊會剩下1滴血 (2012-05-21 00:45) 

咁佢點改弱左?
"一定血量"=隨機?

離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 8樓  發表於: 2012-05-22
回 暴走疾風 的帖子
— (dwchan) 執行 帖內置頂 操作 (2012-05-22 14:50) —
暴走疾風:咁佢點改弱左?
"一定血量"=隨機? (2012-05-21 15:14) 


隨機根本冇人會用
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 9樓  發表於: 2012-05-22
回 廁所為上 的帖子
廁所為上:
隨機根本冇人會用 (2012-05-22 00:30) 

根性技我好似一隻都無=[

離線牙濠
發帖
3967
icash
994
威望
2455
只看該作者 10樓  發表於: 2012-05-22
回 暴走疾風 的帖子
暴走疾風:根性技我好似一隻都無=[ (2012-05-22 10:49) 

其實成日會打到  大隻佬進化就係根  
離線牙濠
發帖
3967
icash
994
威望
2455
只看該作者 11樓  發表於: 2012-05-22
回 廁所為上 的帖子
廁所為上:
隨機根本冇人會用 (2012-05-22 00:30) 

一見到你簽名就知咩事啦...SOSAD
我小左上  自從入左LINE群 冇追POST
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 12樓  發表於: 2012-05-22
回 牙濠 的帖子
牙濠:其實成日會打到  大隻佬進化就係根   (2012-05-22 16:46) 

打到但係會唔會小跌?

離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 13樓  發表於: 2012-05-22
回 牙濠 的帖子
牙濠:一見到你簽名就知咩事啦...SOSAD
我小左上  自從入左LINE群 冇追POST (2012-05-22 16:47) 

sosad
真係好少見到你
離線alex2007
發帖
1029
icash
71
威望
575
只看該作者 14樓  發表於: 2012-05-24
ID:104348231
得果六十幾lv的火龍=[
Just always be noob
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 15樓  發表於: 2012-05-24
樓上已加
請confirm=]

離線hohin1016
發帖
1001
icash
457
威望
145
只看該作者 16樓  發表於: 2012-05-25
我都有玩~  
不過系新手,剛剛開始玩左一星期~
ID:190250223
http://ibbs.hk/read.php?tid=55833
入我的post看看
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 17樓  發表於: 2012-05-25
歡迎歡迎
我都唔記得post我個個tim
ID:170141277

離線牙濠
發帖
3967
icash
994
威望
2455
只看該作者 18樓  發表於: 2012-05-25
154.143.261
有興趣一齊玩就加我吧
唔好[嚴]我太廢就得啦
唔識打
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個