切換到寬版
  • 3030閱讀
  • 46回復

暑假作業 [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線~8855~
 

發帖
6847
icash
90
威望
4981
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2009-07-07
— 本帖被 chy2003 從 校 園 閒 聊 移動到本區(2009-10-31) —
本次投票已結束

最多可選5項,共有33人參與,

4(12.12%)
 
8(24.24%)
 
21(63.64%)
 
如題。
離線michael1212
發帖
5950
icash
1391
威望
3333
只看該作者 1樓  發表於: 2009-07-07
冇其他._.囧
我揀第四 其他._.
搵人抄中
離線訓教三世
發帖
3372
icash
2187
威望
1152
只看該作者 2樓  發表於: 2009-07-07
最後個日先慢慢抄
離線風神野郎

發帖
2588
icash
1924
威望
1251
只看該作者 3樓  發表於: 2009-07-07
我上左中學都冇做過-_-"
一收到已經拎左去廢物回收囧
回歸IBBS..
人大了 . 成熟了 .
離線さい
發帖
322
icash
748
威望
231
只看該作者 4樓  發表於: 2009-07-07
有冇得揀末得閒做.=
實行.
離線~8855~

發帖
6847
icash
90
威望
4981
只看該作者 5樓  發表於: 2009-07-07
引用第1樓michael1212於2009-07-07 19:21發表的 :
冇其他._.囧
我揀第四 其他._.
搵人抄中

學校呢次好戇居,附送埋答案。
簡單、直接、快捷
離線さい
發帖
322
icash
748
威望
231
只看該作者 6樓  發表於: 2009-07-07
引用第5樓~8855~於2009-07-07 19:23發表的  :
學校呢次好戇居,附送埋答案。
簡單、直接、快捷[表情]

你學校豬毒上腦咩都5記得:)
實行.
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 7樓  發表於: 2009-07-07
還沒到暑假=[

離線-hp-
發帖
1391
icash
2327
威望
618
只看該作者 8樓  發表於: 2009-07-07
都未買-.-ll
聽日番去拎暑作&成績表
離線錯愛小謙
發帖
3261
icash
5040
威望
1520
只看該作者 9樓  發表於: 2009-07-07
我比暑假作業ko左了...
離線0099090

發帖
4749
icash
0
威望
2930
只看該作者 10樓  發表於: 2009-07-07
有無得揀無~_~
離線火仔

發帖
6700
icash
16162
威望
3346
只看該作者 11樓  發表於: 2009-07-07
唔洗做,都畢業啦
sr超合金勇者王用-空間切裂士巴拉(魂限定)收現錢
另放sic極魂假面騎士劍-帝皇型態70元
放戰奴一套+烏邪人物,霸王地藏龍,鋼鐵護甲
lfo物品只收神通行充值卡(50/100)
離線k9999
發帖
7908
icash
29
威望
2501
只看該作者 12樓  發表於: 2009-07-07
引用第11樓火仔於2009-07-07 21:13發表的  :
唔洗做,都畢業啦

me too  岩岩中五考完 冇暑假作業   今年可以慢慢玩
離線goldcat0807
發帖
4231
icash
38
威望
2370
只看該作者 13樓  發表於: 2009-07-07
成個暑假得一份500字讀書報告

最後幾日再做- -
離線beenoyau100

發帖
1563
icash
215
威望
1188
只看該作者 14樓  發表於: 2009-07-07
多分中,英讀書報告同買MATHS書送的練習全部= =
離線202202
發帖
2561
icash
911
威望
1322
只看該作者 15樓  發表於: 2009-07-07
我秒殺了-.-
http://ibbs.hk/?a=202202
咩来的???
離線暴走疾風

發帖
30451
icash
88030
威望
9321
只看該作者 16樓  發表於: 2009-07-07
俺有暑假先算吧=[

離線牙羽
發帖
3188
icash
5310
威望
2090
只看該作者 17樓  發表於: 2009-07-07
搞點左囧

離線parco_123
發帖
4307
icash
16
威望
1647
只看該作者 18樓  發表於: 2009-07-07
廢是做:x
理得今日岩岩先見完訓導
離線qqpatpat
發帖
877
icash
773
威望
487
只看該作者 19樓  發表於: 2009-07-07
引用第5樓~8855~於2009-07-07 19:23發表的  :
學校呢次好戇居,附送埋答案。
簡單、直接、快捷[表情]

點解會淨係呢次既.__.
佢地明知學生會抄
佢仲派?.....學校食錯藥=)

我剛升F.1
14/7番去拿功課
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個