切換到寬版
  • 27775閱讀
  • 123回復

會員發問區(畫畫,改圖,小說) [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線dwchan
 

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2010-08-03
— 本帖被 dwchan 執行置頂操作(2015-02-06) —
所有有關畫功改圖等等有不明白的地方 L*9!  
也歡迎發問, 9%}WP<D  
解答者會有分+ 2<#Cn<)I  
此post是不容許任何呃post, ROlW:;  
罵戰的 F f$\h  
http://www.lalulalu.com/thread-1288078-1-1.html 6MnlP {k  
Adobe Photoshop CS3 Extended繁體中文免安裝破解版 '\Nt.j! "  
http://ibbs.hk/read.php?tid=99760&page=e#a z\+ImI\F  
小畫家動畫教學 "DM[3l  
http://ibbs.hk/thread.php?fid=16 ,''+7N(za  
SAI
[ dwchan在2010-10-28 21:20重新編輯此帖 ]
離線lfo型仔
發帖
195
icash
199
威望
102
只看該作者 1樓  發表於: 2010-08-03
dw...我用photoshop果到呢...點樣可以張野放到一個圖的最面
http://ibbs.hk/read.php?tid=98399
請大家支持!!射射大家
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 2樓  發表於: 2010-08-03
引用第1樓lfo型仔於2010-08-03 10:40發表的 : BnO$=7x  
dw...我用photoshop果到呢...點樣可以張野放到一個圖的最面
m"07|7=#C  
vfQ8-JzL  
看到最右手邊的圖層不,把你想放最面的圖層放最上就ok
1條評分
離線波仔xd
發帖
9853
icash
1108
威望
4310
只看該作者 3樓  發表於: 2010-08-03
我想問有冇簡單D既改圖工具~_~` PS吾識用   ;{asf  
::;G Y)u  
PS" 不要小畫家
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 4樓  發表於: 2010-08-03
引用第3樓波仔xd於2010-08-03 11:20發表的  : 0:5Qj  
我想問有冇簡單D既改圖工具~_~` PS吾識用  [表情]
PS" 不要小畫家
+]r2Ok&   
photoshop不難用啊... >O5!XI3 V  
廁所快來,有人要你幫忙@@
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 5樓  發表於: 2010-08-03
引用第4樓dwchan於2010-08-03 11:30發表的  :
photoshop不難用啊... &WPtoMY^  
廁所快來,有人要你幫忙@@
2c{CWH.:  
搵我做咩= = pUR%+`=  
引用第3樓波仔xd於2010-08-03 11:20發表的  : 0&agM+  
我想問有冇簡單D既改圖工具~_~` PS吾識用  [表情] jm(NiVc  
)?y"pcj  
PS" 不要小畫家
qn8qv5  
photoshop cs好用 X~uILeoq  
我用緊photoshop cs3= =
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 6樓  發表於: 2010-08-03
引用第5樓廁所為上於2010-08-03 16:03發表的  :
photoshop cs好用 RI5-Kvc  
我用緊photoshop cs3= =
7:n+\VFA1u  
找你幫波仔only
離線我唔係人
發帖
1826
icash
478
威望
863
只看該作者 7樓  發表於: 2010-08-03
LFO改篇小說有冇d咩特別條件要跟- -
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 8樓  發表於: 2010-08-04
引用第7樓我唔係人於2010-08-03 23:11發表的  : W$3E=E  
LFO改篇小說有冇d咩特別條件要跟- -
!jE) LL  
其實咪就係同lfo有關同埋似番本小說= = C ~(:R`_  
姐係唔好又劇本文又口語== _i)1GjA  
滴露有個貼置頂左= = I;#Vjz>  
http://ibbs.hk/read.php?tid=48898
1條評分
離線皇道使者

發帖
3275
icash
4978
威望
1701
只看該作者 9樓  發表於: 2010-08-06
此post需唔需要置頂= =" gK.h9`6  
ip^M4so  
新手恩物喔...  

我前路有右與左,面對決擇難兼顧... ...
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 10樓  發表於: 2010-08-06
引用第9樓皇道使者於2010-08-06 20:21發表的  : pvuT.{hfA  
此post需唔需要置頂= ="
新手恩物喔...  [表情]
bX:19Xi?j  
置頂沒有人看的= =
離線皇道使者

發帖
3275
icash
4978
威望
1701
只看該作者 11樓  發表於: 2010-08-06
引用第10樓dwchan於2010-08-06 20:35發表的  :
置頂沒有人看的= =
>tmN>%v9u.  
ZZoa:>d  
個post咁搞法遲早潛水!

我前路有右與左,面對決擇難兼顧... ...
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 12樓  發表於: 2010-08-06
引用第11樓皇道使者於2010-08-06 20:38發表的  :
個post咁搞法遲早潛水!
epTy2:b  
我執行提前操作 ]0NckUS4  
好像是99999天.....
離線皇道使者

發帖
3275
icash
4978
威望
1701
只看該作者 13樓  發表於: 2010-08-06
引用第12樓dwchan於2010-08-06 20:40發表的  :
我執行提前操作 T C0y.'gS  
好像是99999天.....
TtUj=--%%  
4>H33L  
gd,果然計劃好曬! Z?i]=~mt  
_gQ\MFX   
十卜個post  ,努力做

我前路有右與左,面對決擇難兼顧... ...
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 14樓  發表於: 2010-08-06
引用第13樓皇道使者於2010-08-06 20:42發表的  :
gd,果然計劃好曬!
十卜個post  ,努力做 [表情]
~9Dft{>Z  
當然啦,為左份工...嗯...為了更多人創作 [Q}W?BeI  
計劃下是應該的.....XD
離線皇道使者

發帖
3275
icash
4978
威望
1701
只看該作者 15樓  發表於: 2010-08-06
引用第14樓dwchan於2010-08-06 20:43發表的  :
當然啦,為左份工...嗯...為了更多人創作 3by5cR05\V  
計劃下是應該的.....XD
fNv: SF-  
|m? .{j}g  
'JJX-  
l\AqfcHo  
可惜小弟對畫畫冇什麼太大興趣,所以愛莫能助  

我前路有右與左,面對決擇難兼顧... ...
離線pinkyjohnny
發帖
1226
icash
1643
威望
775
只看該作者 16樓  發表於: 2010-08-07
想問下點電繪?電腦上色?用咩軟件?
閃光昇龍霸
離線dwchan

發帖
6220
icash
4997
威望
3719
只看該作者 17樓  發表於: 2010-08-07
引用第16樓pinkyjohnny於2010-08-07 15:31發表的  : B]hCY'*-v  
想問下點電繪?電腦上色?用咩軟件?
H JwUf-ZFH  
comic studio+繪圖版~ MRknnq2}3  
本人上色用photoshop~
離線pinkyjohnny
發帖
1226
icash
1643
威望
775
只看該作者 18樓  發表於: 2010-08-10
引用第17樓dwchan於2010-08-07 15:36發表的 :
comic studio+繪圖版~ ?A%'t #  
本人上色用photoshop~
0hbs .Va  
用photoshop裏咩工具?
閃光昇龍霸
離線小銀saki
發帖
1500
icash
1562
威望
953
只看該作者 19樓  發表於: 2010-08-10
引用第18樓pinkyjohnny於2010-08-10 07:01發表的  :
用photoshop裏咩工具?
>@/ zB_q>  
筆刷工具上色後 用加亮/加深工具去化你的色和陰影...目前最簡單的上色法 @T)!PR  
p0( % Dsn  
你可以試試噢
1條評分
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個