切換到寬版
  • 1149閱讀
  • 4回復

我想問裝備價錢 [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線1~234
 
發帖
273
icash
622
威望
100
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2009-01-19
我想問依家 6RR4L^(m  
炎冰盾 dqIZ#;:g  
皇頭 6,CU)-98G  
皇鏈 bCJ<=X,g`K  
龍神之鞋 3n}s CEt=  
迷手 ,qBnqi[  
迅雷甲 H4,.H,PZ  
Zu [?'  
幾錢??? os "[Iji  
)Rm 'YmO  
Uy_}@50"l  
同埋有無人肯賣,只用game錢收!!(LAW SER)
離線牙杰
發帖
235
icash
374
威望
97
只看該作者 1樓  發表於: 2009-01-19
=.=我肯賣.. 不過要bank ser.. 要真錢。
離線↗滅絕↖
發帖
5683
icash
100
威望
2259
只看該作者 2樓  發表於: 2009-01-19
5-10元到啦
離線1~234
發帖
273
icash
622
威望
100
只看該作者 3樓  發表於: 2009-01-19
咁如果用GAME 錢買唔買到架- -
離線ken輝
發帖
2271
icash
844
威望
354
只看該作者 4樓  發表於: 2009-01-19
5蚊件都有人放既,,,我都有放=]

收既pm我傾,只限peak/bank
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個