切換到寬版
  • 2431閱讀
  • 42回復

[求助]我想問一問霍雷(應該無犯規) [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線1~234
 
發帖
273
icash
622
威望
100
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2009-01-25
我想問霍雷既 RsOK5XnQn  
基mp, u?J(l)gd  
sp -[`W m7en  
[`b{eLCFX]  
係幾多??(係基本,唔計裝) U)PumU+z$u  
我依家80lv,幾多lv開始留點呢???
[ 1~234在2009-01-25 17:51重新編輯此帖 ]
離線乂小影乂
發帖
1273
icash
665
威望
561
只看該作者 1樓  發表於: 2009-01-25
121留點 sp到多數+到用到終鍊 mp 1千-1千5 (睇你用咩裝)
離線1~234
發帖
273
icash
622
威望
100
只看該作者 2樓  發表於: 2009-01-25
咁樣基敏呢?
離線std的917
發帖
9012
icash
188244
威望
4977
只看該作者 3樓  發表於: 2009-01-25
引用第2樓1~234於2009-01-25 19:22發表的  : [ 5 2zta  
咁樣基敏呢?
D%UZ'bHN*  
咁都問.. ~vSAnjeR  
梗係+到你用到裝
離線1~234
發帖
273
icash
622
威望
100
只看該作者 4樓  發表於: 2009-01-25
咁即係唔洗加多?
離線深遂幻想
發帖
109
icash
376
威望
102
只看該作者 5樓  發表於: 2009-01-27
引用樓主1~234於2009-01-25 17:37發表的 我想問一問霍雷(應該無犯規) : ! Ea&]G  
我想問霍雷既 )L |tn  
基mp, ORowx,(hX  
sp +/y{^}b/  
(R_CUH  
係幾多??(係基本,唔計裝) &/](HLdF  
.......
[_WI8~g Y  
IQ3n@  
w`L~#yu  
爆左攻防後先慢慢加hp,,mp,,sp (敏我冇加到-.-) dh&W;zs  
我異轉後當攻防600時我就爆加血,,mp你自己覺得夠用就ok
☆一支穿雲箭§千軍萬馬來相見★
離線極♂霍雷
發帖
2600
icash
268
威望
1049
只看該作者 6樓  發表於: 2009-01-27
我玩秒殺型霍雷 爆攻 爆防之後1點hp2點mp e加2000血 3000幾mp(基本mp) 雷升先係王道 敏我岩岩裝到豬鞋...
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 7樓  發表於: 2009-01-27
引用第6樓極♂霍雷於2009-01-27 20:26發表的  : LaQ-=;(`  
我玩秒殺型霍雷 爆攻 爆防之後1點hp2點mp e加2000血 3000幾mp(基本mp) 雷升先係王道 [表情] 敏我岩岩裝到豬鞋...
WI?oSE w  
3000基本mp dZi"$ g  
你都係重開
離線深遂幻想
發帖
109
icash
376
威望
102
只看該作者 8樓  發表於: 2009-01-27
引用第6樓極♂霍雷於2009-01-27 20:26發表的  : ]n6#VTz*  
我玩秒殺型霍雷 爆攻 爆防之後1點hp2點mp e加2000血 3000幾mp(基本mp) 雷升先係王道 [表情] 敏我岩岩裝到豬鞋...
_852H$H\  
'=b/6@&  
d3\qKL!~  
想問下你隻雷尊幾hp(計裝) %)1y AdG 8  
如果你基血得2000的話你宜家加番一定黎唔切 Kp%2k^U  
建議你重開再升.... l+KY)6o  
TM%| '^)  
P.S 唔同意你講的【雷昇先係王道】的講法:D
☆一支穿雲箭§千軍萬馬來相見★
離線極♂霍雷
發帖
2600
icash
268
威望
1049
只看該作者 9樓  發表於: 2009-01-27
[死頂]我又覺得你爆血既玩法唔實際 一樣會比人秒殺 c[0}AG J  
KjD/o?JUr  
你爆血mp就會唔夠 建議你重升... ROH|PKb7  
\1k79c  
please see:唔同意你爆血玩法[/死頂]
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 10樓  發表於: 2009-01-27
引用第9樓極♂霍雷於2009-01-27 20:45發表的  : Zj(AJ*r  
我又覺得你爆血既玩法唔實際 一樣會比人秒殺
你爆血mp就會唔夠 建議你重升...
please see:唔同意你爆血玩法
Y_liA  
升到150級mp回得快到呀媽都唔認得 x[p|G5  
仲狂加mp 基元頂多比你加到1800 poE0{HOU  
竟然加到3000 玩屈雷昇都唔係咁加呀
離線極♂霍雷
發帖
2600
icash
268
威望
1049
只看該作者 11樓  發表於: 2009-01-27
所以e加同人換個元靜汽重點-3-
離線波仔xd
發帖
9882
icash
1222
威望
4376
只看該作者 12樓  發表於: 2009-01-27
引用第9樓極♂霍雷於2009-01-27 20:45發表的  : dq6m>;`  
我又覺得你爆血既玩法唔實際 一樣會比人秒殺
你爆血mp就會唔夠 建議你重升...
please see:唔同意你爆血玩法
, kGc]{'W  
.V/Rfq  
286;=rN]*  
D,*3w'X!K  
MP洗吾洗加到3000? {X+3;&@  
KeB"D!={;  
我著埋著都係3200,, FaSf7D`C  
'~<m~UXvD#  
你加咁多MP托牙? 包你隻雷尊廢過我戈隻,, .Iw AK/QS  
Jy:Qlx`  
仲有,,你VS玩屈雷昇架? ?0?#U0(;u  
[< ?s?Ci  
吾怪得知你要3000MP啦-V- L|:`^M+^w  
Y@vTaE^w3  
--------------------------------- ,, OW  
- t'jNR'  
我爆血又點? 會比人秒殺? )e+>w=t  
h$>-.-  
世上有防衣樣野:D NZLxHD]mp  
b9J_1Gl]  
我有8000幾血,,2100防,,快秒殺我,,
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 13樓  發表於: 2009-01-27
引用第12樓波仔xd於2009-01-27 20:48發表的  :
MP洗吾洗加到3000? Fx_z6a  
.......
m{Wu" ;e  
我之前玩lfo都係最多著到2300
離線極♂霍雷
發帖
2600
icash
268
威望
1049
只看該作者 14樓  發表於: 2009-01-27
洗唔洗咁多人圍我牙-3- 我向唔同意既人士講sor
離線深遂幻想
發帖
109
icash
376
威望
102
只看該作者 15樓  發表於: 2009-01-27
引用第9樓極♂霍雷於2009-01-27 20:45發表的  : ^"2 J]&x`G  
我又覺得你爆血既玩法唔實際 一樣會比人秒殺
你爆血mp就會唔夠 建議你重升...
please see:唔同意你爆血玩法
]neex|3lG  
Vn}0}Jz  
)9`qG:b'  
呢位兄弟,,,你應該知雷昇用氣量只係得150mp掛?? & G4\2l9  
你基mp加到3000幾再加埋裝.... pJ"qu,w  
我死唔信你會用得哂囉(屈雷昇) vMH  
再當你去到高d lv既時候你想加都黎唔切
☆一支穿雲箭§千軍萬馬來相見★
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 16樓  發表於: 2009-01-27
引用第15樓深遂幻想於2009-01-27 20:50發表的  :
呢位兄弟,,,你應該知雷昇用氣量只係得150mp掛?? 5Yq@;e  
你基mp加到3000幾再加埋裝.... Iit; F  
.......
( ^Nz9{  
我之前達爾加基元加到2300 y766; X:J  
升到15x yYA$I'Bm\  
都照刪 h J)h\  
引用第14樓極♂霍雷於2009-01-27 20:50發表的  : vV-`jsq20H  
洗唔洗咁多人圍我牙-3- 我向唔同意既人士講sor [表情]
Z,Dl` w  
討論中 無圍你 個貼又唔係你開
離線goldcat0807
發帖
4231
icash
38
威望
2370
只看該作者 17樓  發表於: 2009-01-27
引用第10樓廁所為上於2009-01-27 20:47發表的  :
升到150級mp回得快到呀媽都唔認得 &gx%b*;`L0  
仲狂加mp 基元頂多比你加到1800 O6^]=/wd  
竟然加到3000 玩屈雷昇都唔係咁加呀
8FY?!C  
我相信佢除左屈雷昇之後就唔識玩霍雷 8 v%o,"  
E hMNap}5"  
3000基mp仲話雷昇皇道 s!$7(Q86R  
^k9I(f^c-_  
咪以為霍雷只係雷昇勁 HN|%9{VeB  
97!;.f-  
我相信你永遠只會起屈招呢個低層
離線極♂霍雷
發帖
2600
icash
268
威望
1049
只看該作者 18樓  發表於: 2009-01-27
更正你錯誤 :mp係350 a0H+.W+]  
=Nr-iae#  
[死頂]我既裝加得700幾mp-3-[/死頂]不過講真
離線廁所為上

發帖
15926
icash
777
威望
10427
只看該作者 19樓  發表於: 2009-01-27
引用第18樓極♂霍雷於2009-01-27 20:53發表的  : u9p$YJ  
更正你錯誤 :mp係350
[死頂]我既裝加得700幾mp-3-[/死頂]不過講真
tfWS)y7  
3700mp 嘩 你洗唔洗咁狠-,-
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個