切換到寬版
  • 2957閱讀
  • 21回復

[求助]收安德魯,鬼鎧,索特定哈邦好?暗戰班友值得玩嗎? [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線甲鬥王
 
發帖
98
icash
44
威望
55
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2009-11-09
收安德魯,鬼鎧,索特定哈邦好?暗戰班友值得玩嗎? $.`o  
}3#\vn0gT  
好玩在那? 37hdZt.,  
值得收嗎~? SQN?[v  
vs好勁嗎~?
離線我愛羅ken
發帖
2230
icash
316
威望
693
只看該作者 1樓  發表於: 2009-11-09
收安德魯 {n mG/dn {  
暗戰班友5值得玩 m.<_WXH  
安德魯好玩在技術 Rta}*  
值得收 Pe%[d[ k  
vs麻麻 Olzw)WjG  
BUT好玩
離線saizen

發帖
9920
icash
10658
威望
4019
只看該作者 2樓  發表於: 2009-11-09
收哂. G 2`YZ\  
暗人好勁. 5AT^puL]]  
咪聽樓上派膠.
敗者無一死 將來富如山
離線derek917
發帖
807
icash
536
威望
305
只看該作者 3樓  發表於: 2009-11-09
引用第2樓saizen於2009-11-09 21:42發表的  : v,n 8$,  
收哂. >!5RY8+  
暗人好勁. 5_y w  
咪聽樓上派膠.
[%^0L~:  
嗯.........  暗米都勁la
柒ken 收山吧
離線std的917
發帖
9012
icash
188244
威望
4977
只看該作者 4樓  發表於: 2009-11-09
第一....有無咁岩同我post一樣? C \5yo  
,+Ocb-*  
引用第1樓我愛羅ken於2009-11-09 21:33發表的  : 4K HIUW$  
收安德魯 mm*nXJ  
暗戰班友5值得玩 Kc@Sw{JR#7  
安德魯好玩在技術 cb|hIn\>7  
值得收 [5 !{> L`  
vs麻麻 3&"uf9d  
.......
T tWzjt  
你有無玩過? RH7!3ye  
暗人點唔值玩? fGA#0/_`  
暗人屈死你有凸 `WMU'ezF  
技術你都識? Z<=L  
技術用係升lv到? *2.h*y'u  
好玩在技術vs又會麻麻? \QG2 V$  
你有無用下個腦諗野? .h/2-pQ>  
一句話收安德魯加幾句廢話? PQ;9iv  
u|\?6fz  
FI$ -."F  
回:收哈邦應該幾好....
離線ocean728
發帖
2163
icash
944
威望
777
只看該作者 5樓  發表於: 2009-11-09
個人認為哈邦同安德魯, w8 :  
哈邦貪得意可以玩玩, Eht8~"fj  
而安德魯遲D有機會出異信
離線。825。
發帖
2637
icash
106
威望
1056
只看該作者 6樓  發表於: 2009-11-09
當然收哂.隻隻人基本上都ok MA}}w&  
不過玩鬼鎧一定要收埋招 +uTl Lu;MT  
暗人.... 不知幾屈.... jt9- v-  
引用第1樓我愛羅ken於2009-11-09 21:33發表的  : -Lb7=98  
收安德魯 FU J<gqL  
暗戰班友5值得玩 q@ ;1{  
安德魯好玩在技術 Tr|PR t  
值得收 )UTjP/\gN  
vs麻麻 t.VVE:A^%  
.......
1CSGG'J]E  
這位人兄只是派膠 所以不用理會
假膠 :(
離線schun
發帖
1549
icash
1088
威望
277
只看該作者 7樓  發表於: 2009-11-09
唔洗收啦  用u1送果隻暗迪頭3招玩vs都唔錯 {D :WXvI  
有錢既話咪收埋暗迪果2招
殺道行者 殺道行者漫畫 殺道行者線上漫畫 楓林漫畫
http://www.m3721.com/comic/354/
離線亞羅溫

發帖
636
icash
604
威望
246
只看該作者 8樓  發表於: 2009-11-09
暗黑人物個個都好玩又屈機
快開學!又要離別Lfo 下年2013年暑假再度回歸。
離線omegah4400
發帖
1911
icash
6151
威望
780
只看該作者 9樓  發表於: 2009-11-09
本人覺得暗迪都唔錯,vs又好用
離線klp203952
發帖
336
icash
558
威望
136
只看該作者 10樓  發表於: 2009-11-09
緊係安德魯啦 JA9NTu(  
D招好用又好玩 6S3D#SY  
特別係招百足
http://v.youku.com/v_show/id_XMTM2NjMxMzgw.html
離線甲鬥王
發帖
98
icash
44
威望
55
只看該作者 11樓  發表於: 2009-11-10
引用第4樓std的917於2009-11-09 21:44發表的  : =LK`m NA  
第一....有無咁岩同我post一樣?
你有無玩過? ^q/^.Gf  
暗人點唔值玩? CPcUB4a%#  
.......
.-& =\}^2l  
piIz ff  
可否講下哈邦的招?
離線std的917
發帖
9012
icash
188244
威望
4977
只看該作者 12樓  發表於: 2009-11-10
引用第11樓甲鬥王於2009-11-10 17:41發表的  :
可否講下哈邦的招?
;WYz U`<g  
屈機.... 3%o}3.P,:@  
向前轉果招高防 &vN!>bR  
條尾爆旋風果招可連屈 ks%;_~b  
仲有果招反擊招都OK屈
離線saizen

發帖
9920
icash
10658
威望
4019
只看該作者 13樓  發表於: 2009-11-10
引用第12樓std的917於2009-11-10 18:08發表的  :
屈機.... hPgYKa8u  
向前轉果招高防 N0\<B-8+,>  
條尾爆旋風果招可連屈 akCCpnX_d  
仲有果招反擊招都OK屈
 OmfHr lA  
笨917整分析吧.
敗者無一死 將來富如山
離線龍翼87
發帖
10412
icash
2655
威望
2847
只看該作者 14樓  發表於: 2009-11-10
暗黑人物唔好收 n:k4t  
安德魯,鬼鎧,索特,哈邦 %9S0!h\  
呢幾個都全收 m_`%#$s}  
因為都幾限量
離線pinkyjohnny
發帖
1226
icash
1643
威望
775
只看該作者 15樓  發表於: 2009-11-10
引用第12樓std的917於2009-11-10 18:08發表的 :
屈機.... 2J&~b8:  
向前轉果招高防 A?!RF7v  
條尾爆旋風果招可連屈 $KGMAg/H  
仲有果招反擊招都OK屈
$">j~!'  
<;PKec  
其實索特定哈邦好玩D,我都想知
閃光昇龍霸
離線
發帖
7085
icash
388
威望
3259
只看該作者 16樓  發表於: 2009-11-10
安德魯萬歲 /f1]U LmC:  
又型又勁又就快出異轉
歡迎愛樂之人加入IBBS愛樂協會
離線std的917
發帖
9012
icash
188244
威望
4977
只看該作者 17樓  發表於: 2009-11-10
引用第13樓saizen於2009-11-10 18:10發表的  :
笨917整分析吧.
Ljm`KE\Q;t  
無哈邦第4招=] 'z8FU~oU  
可能整某人尊異掛:)
離線神_god
發帖
406
icash
269
威望
195
只看該作者 18樓  發表於: 2009-11-10
暗迪值得玩 s<{ Hu0K$  
我覺得唔錯幾勁 u1又送左隻
LFO主攻TST SER 大家一齊玩啦
離線klp203952
發帖
336
icash
558
威望
136
只看該作者 19樓  發表於: 2009-11-10
都係安德魯好,,招百足
http://v.youku.com/v_show/id_XMTM2NjMxMzgw.html
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個