切換到寬版
  • 3032閱讀
  • 34回復

[求助]高人指路 [複製鏈接]

上一主題 下一主題
離線甲鬥王
 
發帖
98
icash
44
威望
55
只看樓主 倒序閱讀 使用道具 樓主   發表於: 2010-01-25
天魔、終極魔人、蚩尤 -nN} 8&l  
那個異轉好玩、有前途 oO$a4|&,  
同埋殺卡應學咩招 &Dqg<U  
高人指路 H ~J#!3  
qW][Q%'lt  
離線a031114
發帖
324
icash
315
威望
91
只看該作者 1樓  發表於: 2010-01-25
終極魔人lo...ps:我覺得殺卡咩招 都應學=_=
離線tommywu
發帖
7075
icash
981
威望
3012
只看該作者 2樓  發表於: 2010-01-25
一定係終魔 h rW  
招好勁下仲有實用
離線魔法使命
發帖
5981
icash
9036
威望
5716
只看該作者 3樓  發表於: 2010-01-25
唔洗講一定係終魔~_~
按此進入→LFO資料博物館
為所有lfo玩家回憶而設
離線k-man
發帖
5945
icash
29
威望
2930
只看該作者 4樓  發表於: 2010-01-25
終極魔人2轉囉 JfGU3d*c  
d招實用、高攻同埋夠型 ]$oo1ssZ1  
串d講句 普攻都打殘你=D''
離線parco_123
發帖
4307
icash
16
威望
1647
只看該作者 5樓  發表於: 2010-01-25
引用第4樓k-man於2010-01-25 19:13發表的 : 5QN~^  
終極魔人2轉囉 Oxsx\f_  
d招實用、高攻同埋夠型 lt08 E2p9  
串d講句 普攻都打殘你=D''
o]/*YaB2>  
我想問終魔調整完未? >n$V1U&/  
對於想玩技術既人呢三隻都唔岩玩 O:%s;p 5  
要番個悟地齊招(真虎真狂唔要都得 !-rG1VI_S*  
咁vs有排你玩
離線k-man
發帖
5945
icash
29
威望
2930
只看該作者 6樓  發表於: 2010-01-25
引用第5樓parco_123於2010-01-25 19:21發表的  :
我想問終魔調整完未? Yo%ph%e  
對於想玩技術既人呢三隻都唔岩玩 EDAtC  
要番個悟地齊招(真虎真狂唔要都得 Jlp nR#@  
咁vs有排你玩
qofD@\-  
我fd用迪雲2轉(175lv) QNbV=*F?  
打赢左個天魔2轉(185lv) Ls<^z@I  
我fd d技術好好 6mV-+CnYC  
我先得個幾次赢過我fd
離線johnsctsui
發帖
154
icash
402
威望
77
只看該作者 7樓  發表於: 2010-01-25
點解玩二轉唔玩天魔既=]
離線k-man
發帖
5945
icash
29
威望
2930
只看該作者 8樓  發表於: 2010-01-25
引用第7樓johnsctsui於2010-01-25 19:51發表的  : {8I,uQO  
點解玩二轉唔玩天魔既=]
(/7b8)g  
好玩咩? o_8Wnx^  
貪天魔高攻? 我都有天魔二轉 av&~A+b .r  
不過要太多mp 所以少玩
離線@@俠俠@@

發帖
10405
icash
6393
威望
8045
只看該作者 9樓  發表於: 2010-01-25
你玩終極魔人啦 )T6:@n^]h  
終極魔高攻,點又好
離線無神論乂
發帖
6637
icash
4326
威望
2847
只看該作者 10樓  發表於: 2010-01-25
叫你玩終魔已點錯你了.. eR4ib-nS  
我唔會講大話!!玩蚩尤啦 uH?dy55 Y  
蚩尤(已平衡)實力比得上終極魔人.. idB1%?<  
異轉終魔冇聖神機本上打唔贏異轉猛雷蚩尤 eL>wKu:r  
何況終極魔人平衡後100%會廢左的!! p5jR;nOZ%l  
天魔情況都係一樣... I{ Ip  
所以蚩尤最實際!!
離線k-man
發帖
5945
icash
29
威望
2930
只看該作者 11樓  發表於: 2010-01-25
引用第10樓無神論乂於2010-01-25 20:15發表的  : K\wu9z8M  
叫你玩終魔已點錯你了.. e/cHH3 4  
我唔會講大話!!玩蚩尤啦 ? V1ik[  
蚩尤(已平衡)實力比得上終極魔人.. De>e`./56  
異轉終魔冇聖神機本上打唔贏異轉猛雷蚩尤 [ :)F-  
何況終極魔人平衡後100%會廢左的!! CuK>1_Dq  
.......
T_!F I29  
果然係高手 ia3Q1 9r  
但而家都仲係終極魔人勁d :1Nc6G  
用聖神拉距 人地倒地 起身再用光影 etT9}RbQ  
咁就可以一下一下咁殺死蚩尤 YO-B|f  
但2轉蚩尤真係唔錯 e,{k!BXU#'  
崩天可以燒人 玩近攻有利
離線無神論乂
發帖
6637
icash
4326
威望
2847
只看該作者 12樓  發表於: 2010-01-26
引用第11樓k-man於2010-01-25 20:55發表的  :
果然係高手 rHjDf[5+  
但而家都仲係終極魔人勁d P>u2 ""c  
用聖神拉距 人地倒地 起身再用光影 )5n0P Zi  
咁就可以一下一下咁殺死蚩尤 :!l.ze{F  
.......
$W=)-X\>  
聖神唔係想像中高攻(高巨大小小...但mp太高了) j94~c YV  
何況全世界得一個人有(bug唔好講)自於崩天就更加唔洗講!! O'B3sy  
我唔會害人...唔見意佢玩bug招 +,,dsL  
都係咁講異轉2招技對2招技的確蚩尤係勁d...
[ 無神論乂在2010-01-26 16:05重新編輯此帖 ]
離線hinpotato999

發帖
6615
icash
576
威望
4537
只看該作者 13樓  發表於: 2010-01-26
引用第9樓@@俠俠@@於2010-01-25 20:08發表的  : 'v^shGI%Ht  
你玩終極魔人啦 >r C*.  
終極魔高攻,點又好
.SmG)5U]  
終魔被u1調教完了嗎?
三小強,登場!
離線tommywu
發帖
7075
icash
981
威望
3012
只看該作者 14樓  發表於: 2010-01-26
引用第13樓hinpotato999於2010-01-26 16:22發表的  :
終魔被u1調教完了嗎?
sw}^@0ua=  
二轉一定唔會比人u1調教的說
離線k-man
發帖
5945
icash
29
威望
2930
只看該作者 15樓  發表於: 2010-01-26
引用第13樓hinpotato999於2010-01-26 16:22發表的  :
終魔被u1調教完了嗎?
ltU{P|7!E  
你簽名咩game? yK9EHJ$  
有少少興趣
離線怪人20
發帖
419
icash
389
威望
100
只看該作者 16樓  發表於: 2010-01-26
1天魔2終極魔人3蚩尤 _,v?rFLE  
天魔型,多招,d招好玩
http://ibbs.hk/read.php?tid=91963
lfo升lv服務宜家升一個150lv都係30蚊快黎cc
離線無神論乂
發帖
6637
icash
4326
威望
2847
只看該作者 17樓  發表於: 2010-01-26
引用第13樓hinpotato999於2010-01-26 16:22發表的  :
終魔被u1調教完了嗎?
z{PPPFk4J  
調教??!!
離線sk001093
發帖
305
icash
156
威望
95
只看該作者 18樓  發表於: 2010-01-28
撤卡學勢凶夾狼先,又平,又高攻,不過改曬左個人物
LFO友交個朋友,可以既話加我FaceBook/Skype
加之前InBox我
[email protected]
離線zxcvbchu
發帖
269
icash
471
威望
159
只看該作者 19樓  發表於: 2010-01-28
撤卡嗎 IeA/<'U s  
學餓狼X先(踢狼)好D,高攻+實用 Ytqx 0  
勢凶起手易破 "qZTgCOY2  
我就踢狼>勢凶
快速回復
限100 字節
 
上一個 下一個