UID:37149
UID:36412
UID:32974
UID:30050
UID:34978
UID:27700
引用第4樓k-man於2010-01-25 19:13發表的 : 5QN~^ 終極魔人2轉囉 Oxsx\f_ d招實用、高攻同埋夠型 lt08 E2p9 串d講句 普攻都打殘你=D''
引用第5樓parco_123於2010-01-25 19:21發表的 :我想問終魔調整完未? Yo%ph%e 對於想玩技術既人呢三隻都唔岩玩 EDAtC 要番個悟地齊招(真虎真狂唔要都得 Jlp nR#@ 咁vs有排你玩
UID:30676
引用第7樓johnsctsui於2010-01-25 19:51發表的 : {8I,uQO 點解玩二轉唔玩天魔既=]
UID:3232
UID:20263
引用第10樓無神論乂於2010-01-25 20:15發表的 : K\wu9z8M 叫你玩終魔已點錯你了.. e/cHH34 我唔會講大話!!玩蚩尤啦 ? V1ik[ 蚩尤(已平衡)實力比得上終極魔人.. De>e`./56 異轉終魔冇聖神機本上打唔贏異轉猛雷蚩尤 [ :)F- 何況終極魔人平衡後100%會廢左的!! CuK>1_Dq .......
引用第11樓k-man於2010-01-25 20:55發表的 :果然係高手 rHjDf[5+ 但而家都仲係終極魔人勁d P>u2 ""c 用聖神拉距 人地倒地 起身再用光影 )5n0P Zi 咁就可以一下一下咁殺死蚩尤 :!l.ze{F .......
UID:21832
引用第9樓@@俠俠@@於2010-01-25 20:08發表的 : 'v^shGI%Ht 你玩終極魔人啦 >r C*. 終極魔高攻,點又好
引用第13樓hinpotato999於2010-01-26 16:22發表的 :終魔被u1調教完了嗎?
UID:38569
UID:32029
UID:27672